dissabte, 23 d’abril del 2022

Especial Sant Jordi: amics sempre units

Fa molt de temps que no veig els meus amics. És per això que quan vaig veure un estel fugaç, vaig demanar per desig “que els meus amics i jo estiguem sempre units".

I el desig es va fer realitat, tot anava bé! Els meus dos amics, van aparèixer a casa meva (cosa que van trobar d’allò més estrany, ja que un estava veient una pel·lícula amb la seva parella, i l'altre estava conduint un cotxe).
Després d’intentar explicar-los com havien aparegut a casa meva, van quedar-se a dinar.

Vam xerrar durant molta estona, però després, la cosa es va complicar, ja que el desig només acabava de començar.  Aquell dia ho vam passar molt malament… De cop i volta, el cap, els braços i les cames dels meus amics, es van ajuntar amb els meus. Primer no ho van acceptar, però ara ja sí. Ara estem bé, així… Oi que esteu bé, aquí?
—Sí, sí.
—Quan puguem sortir d’aquí, rebràs de valent.

És per això que ara soc una persona amb tres caps, sis braços, i sis cames. I és per això que s'ha de vigilar amb el que es desitja. Ara que... prefereixo quedar-me així per no rebre de valent.

PD1: aquest relat va ser escrit a partir de les següents paraules: amics, sempre i units.



Vídeo: Amics sempre units

Vídeo: "Amics sempre units" amb audiodescripció i subtítols integrats:


 Miniatura de YouTube, amb text alternatiu:

Sobre d'un fons blanc, a la part superior de la imatge, unes lletres negres: "Els contes d'en Richy:". A sota amb lletres vermelles: "Amics sempre units".  Les lletres vermelles queden dins d'un rectangle on també, a sota les lletres hi ha un dibuix sense pintar de tres amics, al qual només se'ls veu el cap. El de l'esquerra sembla enfadat.

PD 2: el vídeo que penjarem a Tiktok surt en Richy i no els dibuixos, ja que els vídeos que faig per a tiktok  (excepte el tràiler), són molt bàsics: sense música, sense dibuixos ni animacions, només surt en Richy parlant a la seva habitació, algunes vegades que canvia de personatge, es fa zoom a la càmera, o canvia el to del color.  Els vídeos són en format vertical.
Això sí, tots els vídeos tenen subtítols incrustats. El mateix passa amb Instagram, l'única diferencia és que el vídeo és quadrat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Anchor podcast