diumenge, 24 d’abril del 2022

Kiwi

Aquell dia va ser molt estrany: em vaig transformar en un pingüí. Tot va començar quan em vaig menjar un tall de meló. Un meló molt estrany, perquè tenia gust de kiwi, una fruita de la qual en soc al·lèrgic. El que no sabia pas és que l'al·lèrgia em transformaria en un pingüí. Ara ja fa uns quants dies que he tornat a la normalitat, això sí, encara estic tancat al zoo.

PD: aquest relat va ser escrit a partir de les següents paraules: Pingüí, fuster i kiwi, encara que no es van fer servir totes les paraules.

Vídeo: "Kiwi"



Vídeo: "Kiwi" amb audiodescripció i subtítols integrats:


Miniatura de YouTube, amb text alternatiu:
Miniatura de YouTube, amb text alternatiu: Sobre d'un fons borrós, a l'esquerra de la imatge, unes lletres negres: "Els contes d'en Richy:". A sota amb lletres vermelles: "Kiwi". A l'altre costat, un primer pla d'en Richy: del cap fins a l'espatlla. Una línia de color vermell, ressegueix el seu contorn.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Anchor podcast