diumenge, 7 d’agost del 2022

Platja temps, gos

 Aquell dia, vaig anar a la platja a nedar. S’hi estava tan bé allà a dins que vaig perdre la noció del temps. Quan vaig sortir, davant meu, hi havia un gos que em va dir: has estat seixanta anys dins l'aigua, ara ja ets un home vell. I em va llepar la boca.

Vaig començar a tossir i a escopir i treure aigua de la boca.

Vaig obrir els ulls, i vaig veure el cel. “Quins núvols més bonics”, vaig pensar.

Davant hi havia una persona socorrista que m'acabava de salvar la vida fent la seva feina. I em va dir “per poc t'ofegues, nen. On són els teus pares? Si no saps nedar, no hauries d'entrar a l'aigua”.


Versió 1: Platja temps, gos (amb veu de vell).




Accessibilitat:  

Sobre d'un fons borrós, a l'esquerra de la imatge, unes lletres negres: "Els contes d'en Richy:". A sota amb lletres vermelles: " Platja temps, gos (amb veu de vell)". A l'altre costat, un primer pla d'en Richy: del cap fins a l'espatlla. Una línia difuminada de color vermell, ressegueix el seu contorn. Porta auriculars de casc.




VERSIÓ 2: 
Platja temps, gos (amb veu de nen)



Accessibilitat:

Sobre d'un fons borrós, a l'esquerra de la imatge, unes lletres negres: "Els contes d'en Richy:". A sota amb lletres vermelles: " Platja temps, gos (amb veu de nen)". A l'altre costat, un primer pla d'en Richy: del cap fins a l'espatlla. Una línia difuminada de color vermell, ressegueix el seu contorn. Porta auriculars de casc.




VERSIÓ 3: Platja temps, gos (amb les dues veus juntes)



Accessibilitat:

Fons blanc, text negre: Els contes d'en Richy. Text vermell: " Platja temps, gos (les dues veus juntes)".



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Anchor podcast