diumenge, 9 d’octubre del 2022

Castanya, pa, serp

El conte:

Avui, quan he anat al bosc a buscar castanyes, he vist una serp.

M'he allunyat tant com he pogut i m'he assegut a terra. He estat gairebé mitja hora observant què feia la serp.

M'he tret la motxilla de l'esquena, l'he oberta, he agafat la carmanyola i n’he tret l'entrepà.

En aquell moment, la serp ha fet un moviment brusc que m'ha espantat. Amb l'espant, he tirat ben lluny el meu entrepà de formatge i pernil dolç.

Veure com la serp engolia l'entrepà ha estat un espectacle increïble. Quan he vist que el seu cos ondulat de cop i volta quedava completament recte, he aprofitat l'oportunitat per fugir d'allà, així que m'he aixecat i he marxat corrents.

El vídeo:

Accessibilitat: 

Miniatura del vídeo.

Fons negre: lletres  vermelles: "Castanya, pa, serp".

Vídeo amb audiodescripció i subtítols integrats.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Anchor podcast