diumenge, 10 de juliol del 2022

Hipopòtam, oceà, fruita

Aquell dia, que vaig anar al zoo, vaig veure com un hipopòtam es menjava una fruita. En semblava una de molt bona, així que quan es va adormir, vaig entrar a la seva gàbia, on hi tenia encara més fruites i en vaig agafar una. En fer-li la primera mossegada... Que bona que era! Tot el suc de la fruita em va entrar per la gola. De tant suc que hi havia, semblava que em begués un oceà.




Accessibilitat:

Sobre d'un fons borrós, a l'esquerra de la imatge, unes lletres negres: "Els contes d'en Richy:". A sota amb lletres vermelles (una sota de l'altra): "Hipopòtam, oceà, fruita". A l'altre costat, un primer pla d'en Richy: del cap fins a l'espatlla. Una línia difuminada de color vermell, ressegueix el seu contorn. Porta auriculars de casc.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Anchor podcast