diumenge, 3 d’abril del 2022

Saludar

Aquell dia vaig saludar un amic meu que mirava per la finestra. No em va tornar la salutació. Avui, quan ens hem vist, li he explicat i m'ha dit que no havia tret el cap per la finestra. Resulta que en realitat, vaig saludar una planta que era dins d'un test.

Dibuix en blanc i negre: Hi ha una planta a prop d'una finestra amb cortines.

Saludar:



Saludar amb audiodescripció i subtítols integrats:



Miniatura de YouTube, amb text alternatiu:
Sobre d'un fons borrós, a l'esquerra de la imatge, unes lletres negres: "Els contes d'en Richy:". A sota amb lletres vermelles: "Saludar". A l'altre costat, un primer pla d'en Richy: del cap fins a l'espatlla. Una línia de color vermell, ressegueix el seu contorn.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Anchor podcast